Höstblåsor och träningslängtan

Hej på er! Motivationen till att blogga har varit rätt så låg den senaste tiden då det har varit mycket runtomkring oss här hemma. Men nu håller det nog på att lugna ner sig igen, hoppas på att lusten kommer tillbaka i samband med det. I torsdags fick Ruth stanna hemma från förskolan då hon hade feber och några timmar senare började hon få blåsliknande utslag kring munnen, i svalget, på händerna och fötterna. Höstblåsor kallas det tydligen och påminner lite om vattkoppor, har du haft det en gång så får du det inte igen. Jag har tyckt så synd om lillpluttan då hon har haft ont av blåsorna från munnen, vi har i stort sett bara fått i henne välling de senaste dagarna ochmed detta. Men nu så är hon äntligen feberfri och blåsorna håller på att torka ut igen. Hoppas på nya friska tag igen!



Åh, på tal om något helt annat så ska jag äntligen få träna mitt första Fight Fit-pass imorgon efter graviditeten! Som jag har längtat, är så pepp på att få träna igen nu och jag räknar ner till jag kan komma igång med löpningen här om några veckor också! Haha, det gäller att glida på den här vågen så länge motivationen till att träna finns där! Det kan ju gå lite periodvis för min del, även om man vet att detr skönast för kroppen om man håller igång något så när regelbundet!



En tröttis och en sjukling häromdagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback