I spenderartagen

Godmorgon på er! Jag och August är något osynkade under nattetid känns det som just nu. Eller synkade och synkade, det känns som att han lyckas tajma in sina matstunder precis när jag sover som djupast så jag går runt och känner mig som ett vrak just nu. Ikväll är det jag som måste lägga mig tidigt!

Annars så rullar dagarna på som vanligt. Igår fick jag tummen ur och storstädade här hemma och det passade ju bra eftersom att vi får besök imorgon av mina syskon med respektive samt pappa och Rosi. Min lillebror Niklas fyller 25 år nästa vecka och på lördag ska vi fira honom och gå ut och äta tillsammans allihop på kvällen! Förutom städning igår så blev det en riktig spenderardag för mig! Jag var på synundersökning och beställde två par nya glasögon (paret jag har nu har jag använt flitig dagligen i över fyra år) och på kvällen beställde jag äntligen en ny IPhone. Det fick dock bli en 7:a, jag är främst ute efter mer lagringsutrymme den här gången vilket den jag har nu i stort sett inte har. 

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback