35 kg

Det är vad jag rullade framför mig när jag var ute och sprang med båda barnen i syskonvagnen häromdagen. Det var tungt som bara den stundvis men jag tog mig runt hela rundan på 4,5 km och det är jag stolt över med tanke på att det bara var min andra runda efter graviditeten!



Nöjd efter löprundan med en glad Ruth som hejade på mig under tiden jag sprang!



I tisdags var jag och August på 2-månaderskontroll på BVC och han växer på bra! 6010 gram och 60 cm lång. Precis som sin storasyster ligger han över medelkurvan gällande längden. Det ska bli spännande att se hur långa de kommer att bli! 





Nu är det snart jag som kastar in handduken för dagen, det har varit en rolig men intensiv dag idag! Jag och barnen åkte till Karlstad imorse för att tillbringa dagen hemma hos mamma och Stefan. Vi gick en sväng på stan och jag köpte ett par nya svarta jeans, ett välbehövligt inköp då jag typ bara har ett par jeans som jag använder just nu. När vi kom hem i eftermiddags åkte vi direkt hem till Elinor och Nils där det bjöds påmsoppmiddag. Bra avslut på denna torsdag och nu är jag laddad inför fredag och helg!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback