Dejtdygn

I fredags åkte jag och Rickard iväg till Loka Brunn där vi bokat in oss på deras spadagar. Vi hade ett presentkort som höll på att gå ut så nu fick vi äntligen till ett datum som passade. Vi hade ordnat barnvakt så att vi kunde sova över och vilket mysigt dygn det blev tillsammans med min snygga man!

När vi kom dit på eftermiddagen blev det  först eftermiddagsfika i salongerna. Att sitta framför en varm, sprakande brasa medan det var ruggigt och blött ute var inga fel! Sedan tillbringade vi några timmar i en varm bubbelpool med lite gott att dricka samtidigt som vi pratade på om allt mellan himmel och jord. På kvällen  vankades det en trerätters middag som var hur god som helst! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Att få sova ut en hel natt och dessutom få sovmorgon är inga fel kan jag lova! Efter en fantastisk hotellfrukost avslutades vistelsen med ett hårt pass i gymmet. Jag är så glad att vi kom iväg på det här!

Kommentarer
Anonym säger:

Åh vad mysigt! Det förtjänade ni verkligen. 😘

2017-11-07 | 19:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback