Vårkänslor

Vilken dag det har varit idag, strålande sol och ganska så varmt ute! På tisdagar slutar jag jobbet vid 15.30 och idag skyndade jag mig iväg och hämtade hem Ruth. Vi hängde i trädgården i nästan en timme och njöt av solen! Eller ja, det var väl framförallt jag som njöt av den mest! Min egna lilla solstråle var mest nöjd över att få stapla stenar på soldäcket och knalla runt i trädgården. 





Rickard är på kurs i Stockholm tills på torsdag så jag och Ruth är ensamma hemma tills dess. Ruth är en riktig liten pappagris (verkligen pappas tjej) och frågar efter honom med jämna mellanrum. Tur att det snart är torsdag, vi längtar redan massor! I övrigt så knallar allting på nu, det är väldigt skönt att vara tillbaka på jobbet ordentligt efter allt vabbande! Idag på klinikmötet fick vi dessutom reda på en otroligt rolig nyhet om något vi ska göra tillsammans allihop i höst (även jag trots att jag kommer vara föräldraledig då)! Återkommer senare i veckan om vad det gäller!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback