Sommartid

Godmorgon! Vips så var söndagen här och nu är det sommartid som gäller! Jag älskar att det blir ljusare ute igen men jag har alltid tyckt att det känns mentalt jobbigt att ställa fram klockan en timme! Idag var det Rickards tur att få sovmorgon så när Ruth vaknade var det bara att kliva upp. Det var en liten solstråle som jag kom in till och då glömmer man snabbt bort att man är trött! Det är så roligt att umgås med Ruth, man märker hur hon utvecklas varje dag! Hon älskar att vara ute, jag skojar inte när jag säger att hon lätt skulle kunna vara ute hela dagen om hon bara fick! Så den här helgen har vi varit ute mycket och grejat i trädgården samt gått promenader med Ruth där hon nöjt traskar på själv.





Idag ska vi äntligen hälsa på Jessica och Niklas och deras lilla tjej! Diverse förkylningar och andra sjukdomar har dragit ut på det eftersom att vi inte har velat riskera att smitta lilla bebisen men idag så är det äntligen dags! Sen ska vi förhoppningsvis träffa Karro, Krister och Melker också, det var länge sedan vi såg dem!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback