Skönheten och Odjuret

Godkväll! Idag känns det extra skönt att det är torsdag kväll och imorgon fredag, snart helg! Det här blir min första hela arbetsvecka på flera veckor! Har det inte varit VAB så har jag varit dålig själv, så gissa om jag är glad att vara tillbaka igen! Precis som när jag var gravid med Ruth har jag drabbats av rejäla migränattacker som har varit extremt jobbiga. Andra skillnader mot förra graviditeten är att jag har mått ännu mer illa än vad jag gjorde med Ruth. Å andra sidan har jag kunnat hålla igång med Fight Fit och promenader. Förra gången klarade jag inte av att träna alls för att jag mådde så illa då, den här gången är det nästan det ända som har fått bort illamåendet! 



I tisdags efter jobbet och hämtning av Ruth åkte jag, Linnéa och Emma iväg till Karlstad där det vankades restaurangbesök och bio. Vi åt på Pinchos innan det blev dags att se Skönheten och Odjuret. Det är en av mina absoluta favoritfilmer från Disney och den nya otecknade versionen var så himla bra! Välgjord och jätteduktiga skådespelare! Den jan jag varmt rekommendera er att se!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback