Ny frisyr

Godkväll på er! Jag sitter här hemma i soffan och pustar ut efter en lång arbetsdag. Min mamma sitter här bredvid mig, hon ska sova över i natt och lämna Ruth på förskolan imorgon bitti då Rickard är iväg och åker stafettvasan med jobbet och jag börjar jobba så tidigt på fredagar. Tur att man kan få hjälp när det kör ihop sig! Utöver en lång arbetsdag har vi även hunnit med att fira Alfred, Ruths kusin, som fyller åtta år idag! Tiden går så himla fort, det känns som om det var nyss Alfred kom!





Igår var jag på ett mycket efterlängtat besök hos min frisör! Yvonne fick klippa av en rejäl bit och slinga utväxten på mig. Jag är så himla nöjd och känner mig riktigt fräsch i håret nu! Bra inledning av mars månad!



Före.
Efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback