Mot Stockholm

Nu sitter jag och Rickard i bilen på väg till Stockholm för att hälsa på våra vänner Niklas och Therese. Vi stannar över natten hos dem och åker hem imorgon förmiddag igen. Det ska bli mysigt att komma iväg med Rickard själv även om jag såklart kommer sakna vårt lillhjärta! Å andra sidan vet jag att det inte kommer gå någon nöd på henne hemma hennes mormor och morfar Stefan! De skulle både ut och leka och gå på stan så Ruth kommer nog vara väldigt nöjd! 



Hehe, tre sekunder efter att bilden togs var tidningen ihopskrynklad!



När vi kommer fram till Niklas och Therese bär det av in till stan där vi tänkte strosa runt, fika, äta en lite senare lunch och ikväll kan jag tänka mig att det blir Mello hemma hos dem! Jag är inget fan av Melodifestivalen men men, det kommer bli en bra dag oavsett!


Kommentarer
lillensandren säger:

Var inne på Zara idag och fingrade på alla fina barnkläder... ville köpa allt till Ruthan. :D Vad har hon för strl nu? 86? :)

Svar: Haha, de har så himla mycket fint där! ;) Hon har strl 86/92. 92 är ju väldigt stort men det är för att hon ska ha något att växa i.
Louise

2017-03-11 | 15:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback