Liten sjukling

Natten mellan söndag och måndag fick vår lillskrutta hög feber efter att ha varit snorig och rosslig i några dagar så igår var det dags för VAB igen. Vi jobbade halva dagen var jag och Rickard igår och idag är det jag som är hemma med Ruth. Hon har fortfarande hög feber och humöret pendlar där efter. Det gör ont i mammahjärtat när hon är dålig, önskar att jag kunde ta det åt henne! 





Vi ska strax försöka få i oss lite lunch här och sen hoppas jag att Ruth kan få sova en stund, hon har sovit väldigt dåligt de senaste nätterna och dessutom vaknat tidigt. Misstänker att det beror på febern och den snoriga näsan, så hon behöver all vila hon kan få. 


Kommentarer
lillensandren säger:

Stackarn.:( Inte lätt att vara liten och börja på förskola. MEN vilket immunförsvar hon utvecklar! Krya på dig Ruthis! <3

2017-03-14 | 15:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback