Bästa helgen

Hej på er! Efter att ha varit hemma större delen av förra arbetsveckan med en liten sjuk dotter så var det så roligt att komma tillbaka till jobbet idag! Jag törs ju knappt skriva det här men jag hoppas djupt och innerligt att jag kan få jobba en hel vecka nu, känns inte som att jag har gjort annat än att vabba de senaste veckorna! 





Jag har haft den bästa helgen på länge! I fredags eftermiddag åkte jag, Linnéa och Anna upp för att fira Karin som nu är färdig jurist! Vi har bott på hotell alla fyra tillsammans, gjort stan och i lördags kväll var vi ute och åt på en italiensk restaurang! Jag kan inte minnas när jag skrattade så mycket senast som jag har gjort den här helgen, tack tjejer för en toppenhelg!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback