Äntligen vårkänslor, äntligen helg!

Godmorgon på er! Så klart att man vaknar tidigt när det är helg! I och för sig är faktiskt alarmet ställt idag för min och Rickards del då vi ska åka upp och hälsa på några kompisar i Stockholm! 





Den här veckan inleddes ganska tråkigt då jag fick en hemsk migränattack i måndags vilket också påverkade tisdagen så smått då jag gick runt med en molande eftervärk och kände mig allmänt groggy. Efter det lättade det i alla fall och resten av veckan rullade på snabbt. Jag kunde träna Fight Fit i onsdags och igår var Emma och Steven barnvakt åt igen så att jag fick sticka iväg på en lång powerwalk i det fantastiska vårvädret som vi bjöds på här! I stort sett helt vindstilla och solen värmde, äntligen går vi åt rätt håll! Efter min promenad åkte lilla familjen till Karlstad där bi befinner oss nu. Ruth ska ju bo hos mamma och Stefan medan vi är borta så då kom vi hit redan igår. Det blev en myskväll med god mat och bästa sällskapet då Niklas och Anna är och hälsar på i helgen också! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback