Nationaldagen

Godkväll på er! Ligger i sängen med en sovande Rickard bredvid mig och jag borde väl också försöka sova men kommer inte riktigt till ro. Lilla Mini sparkar och gympar på där inne så tydligen är vi två som inte kommer till ro just nu! Fram tills igår så har jag tyckt att graviditeten har flutit på riktigt bra de senaste veckorna men igår kom tröttheten och knackade mig på axeln och just nu gör allting att jag känner mig så otroligt trött! Tack och lov har jag världens bästa man som stöttar och hjälper till! 





Idag är det Sveriges nationaldag och dagen till ära har vädret varit toppen! Vi har tillbringat dagen hos Rickards pappa, sedan var vi iväg en sväng och såg på när Ruths kusin Alfred spelade final i klassfotbollen för att tillslut avsluta med lite häng i trädgården här hemma. Med tanke på att det ser ut som att det ska bli totalt värdelöst väder resten av veckan så gällde det att passa på att njuta av solen när den väl var framme! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback