Morgonstund.

Har guld i mund eller vad säger ni? Det var i alla fall vad jag försökte intala mig själv när Ruth vaknade vid 05 och vi sedan gick upp vid 05.30. Jag håller tummarna för att solen spricker igenom molnen och att det blir en varm och solig dag idag för den energiboosten behöver jag! Vad jag egentligen skulle behöva allra mest av allt är att komma ur den lathetsbubbla jag befinner mig i just nu! Jag har hållit igång med styrketräning och promenader riktigt bra från och till under den här graviditeten men den senaste 1,5 månaden har latheten tagit över tyvärr. Nej, det får nog allt ta och bli en långpromenad idag och ett styrkepass till veckan! 



Morgonmys i soffan framför Bolibompa!



Vi har inte så mycket planerat i övrigt den här helgen mer än att Karro, Krister och Melker kommer hit ikväll och grillar. Kul när vi kan träffas och barnen får röja loss tillsammans! Dock tror jag att jag får försöka skrapa till mig en powernap för att orka med dagen med tanke på hur trött jag är redan nu, hehe!



Bus i vattenpölen tidigare i veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback