Morgonmys

Godmorgon! Ruth kom inspringades till oss vid halv sju imorse och idag var det Rickards tur att få sovmorgon så jag och Ruth har krupit upp i soffan här nere och myser. Det är grått, trist och regnigt ute så vad passar bättre än att sitta inne med Lillhjärtat och kolla på Bolibompa då (småbarnslivet deluxe)?





Vår helg är ganska oplanerad vilket känns skönt! Igår efter jobbet hängde jag och Ruth med Emma, vi passade på att gå ner på stan och kolla på studentflaken i regnet. Ruth tyckte det var jättespännande när de åkte förbi med traktorerna och spelade musik, hon satt och klappade händerna och ropade "Mer, mer, mer"! När Rickard kom från jobbet traskade jag och Emma hem till Sandra där det vankades tjejkväll med tapas. Det blev en toppenbra inledning på helgen, skrattade så mycket så jag fick ont i magen! Idag tänkte jag försöka städa lite här hemma och ikväll är vi hembjudna till familjen Boellke på middag, ska bli jättemysigt! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback