I fixartagen

Hej på er! Klämdag idag och jag och Ruth är hemma och lediga. Rickard kör kortdag idag och kommer hem snart vilket känns bra! Jag börjar känna mig lite mer sliten i kroppen nu, framförallt i ryggen. Men å andra sidan är det väl inte jättekonstigt med tanke på att vi redan är i vecka 31. Tiden har verkligen sprungit iväg på slutet, inte så långt kvar nu! 





Den senaste veckan har jag och Rickard grejat för fullt här hemma, precis som vi gjorde när jag var gravid med Ruth för två år sedan. Vi har rensat ur i källaren, rensat och fixat i trädgården, börjat rensa ur i garderober som lätt blir överfulla av onödiga saker, slipat räcket på balkongen och målat det vitt samt lagt trall där ute. Rickard håller även på att ta ner ett träd på framsidan som tyvärr har dött. Men det känns otroligt skönt att få alla dessa saker gjorda innan bebisen kommer! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback