Nedräkning påbörjad

Hej på er! Nu är nedräkningen inför semestern och föräldraledigheten påbörjad på allvar! Sista jobbveckan är inledd och på fredag tackar jag för mig! Och det är en otroligt välbehövlig semester för min del, för nu är det tungt. Har de två senaste veckorna hamnat i en rejäl hormonsvacka där jag känner mig konstant trött, deppig, ledsen och med en rygg som bråkar med mig! Som tandhygienist ska man helst sitta så nära patienten som möjligt för bästa ergonomiska arbetsställning men som ni kanske kan förstå så är inte det så lätt just nu med en mage som är i vägen. Det i sin tur resulterar i felaktig belastning med ryggvärk som slutprodukt. Är inne ingen fas där det mesta gör ont i ryggen nu, oavsett om jag står eller sitter. Lilla bebisen är mycket efterlängtad nu och får gladeligen komma tidigare!  Som tur är har jag världens bästa man, vänner och arbetskamrater som stöttar och hjälper till när det blir för tungt!



Förebild på lillskruttan som blev klippt förra helgen!
Efterbild! Hon vägrar toffs, hårband och allt däremellan så en kortare frisyr var välbehövlig!



Bortsett från att familjen snart utökas så händer det andra spännande saker runtomkring oss, längtar tills jag förhoppningsvis kan berätta lite mer här! De senaste veckorna har gått i ett och semestern är som sagt var efterlängtad nu. Vi kommer väl hålla oss hemma och bara ta det lugnt i det stora hela. En tur till Kolmården nästa vecka tillsammans med mamma och Stefan är dock inplanerad ovh det är en liten tjej här hemma som är taggad på att få se Bamses värld!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback