Lugna dagar

Godmorgon på er! Första semesterveckan försvann i ett nafs och nu är vi redan inne på andra. Eller jag är det i alla fall. Rickard jobbar den här veckan innan han har ytterligare två veckors semester så jag och Ruth försöker hitta på saker här hemma. Med handen på hjärtat kan jag erkänna att jag har varit väldigt orolig för den här veckan då jag har problem med ryggen så här i slutet av graviditeten och jag orkar inte riktigt med i samma tempo tyvärr. Det dåliga samvetet gentemot Ruth hänger över mig och jag känner mig som en dålig mamma som inte kan ta h hand om mitt barn fullt ut. Jag försöker verkligen se till att det här ska bli en bra vecka ändå för Ruth och vi håller oss sysselsatta här hemma.





Igår åkte jag och Ruth in till Karlstad till mamma och Stefan direkt när vi vaknade på morgonen och åt frukost med. Det blev en heldag där och vi var ute i olika lekparker större delen av dagen. Ruth sov kvar hos dem så idag kändes det konstigt och tomt att vakna själv här hemma, ska åka och hämta hem lillhjärtat så fort jag har gjort mig i ordning och ätit frukost. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback