Snart helg

Godkväll! Vad skönt det känns att jobbveckan blir lite kortare i och med att det är röd dag på fredag. Vi jobbar dessutom alltid bara halvdag innan röd dag så jag slutar redan vid tolv imorgon, lyx! Jag ska strax bädda ner mig själv i sängen, är så trött så jag inte riktigt vet vart jag ska ta vägen. Jag blev supertäpt i näsan igårkväll och hade väldigt svårt att sova i natt på grund av detta. Jag har väldigt lätt för att bli beroende av nässpray så jag undviker det i den mån det går. Dock ett jobbigt dilemma när jag på samma gång avskyr att andas med munnen när jag sover eftersom att man blir alldeles snustorr.  I-landsproblem deluxe, men så är det.



Jag och lilla Ruthan hade en lugn förmiddag hemma idag innan det var dags för henne att åka till förskolan. På onsdagar börjar jag inte förrän vid 13 vilket gör att Ruth bara behöver vara på förskolan några timmar på eftermiddagen. Hon fick ett pussel med Babblarna i julklapp av oss och så fick hon massor av duplo från nära och kära och dessa är nog favoritleksakerna just nu, hon kan greja med Babblarna hur länge som helst! 




Kommentarer
Lillensandren säger:

Synd att inte ralle kan vara med och leka med babblarna. :D
Vad bra tröjan passade! Sötaste Ruthan! ❤️

Svar: Ja Rasmus blev snabbt populär! Den satt jättebra, tack än en gång! ❤
Louise

2017-01-05 | 13:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback