Morgonträning

Hej på er allihop! Hoppas att ni har en fin kväll, imorgon är det äntligen fredag och helg! Vi håller tummarna för att det blir en friskare helg än vad förra helgen blev för vår del i alla fall! 





Idag ringde mitt alarm tidigare än vanligt då jag anmält mig till ett morgonpass med Fight Fit som de har börjat köra på tisdagar och torsdagar. Jag hade tänkt prova redan förra veckan men då Ruth var sjuk då så fick jag ställa in. Men idag så tog jag mig iväg och det var ett tungt pass Malin hade satt ihop, mycket rygg och mage och det lär kännas imorgon när jag ska köra igen! Känslan att komma till jobbet och redan har avklarat dagens träningspass är ju ganska så oslagbar och ännu bättre när man slutar senare och är trött och sliten när man kommer hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback