Migrän, magsjukan och VAB

Godkväll på er allihop! Vilken vecka det har varit hittills! Efter senaste inlägget åkte jag på en hemsk migränattack som gjorde att jag gick stanna hemma två dagar från jobbet. Jag låg totaldäckad i sängen med huvudet under kudden för att jag inte klarade av ljus eller ljud. Hemskt var det! 



Helgen blev i alla fall mysig och vi hann träffa både vänner och familj. Nya veckan inleddes med årets första semla här hemma igår kväll, inga fel kan jag lova! Och där tog allt det roliga och mysiga slut för när Rickard och Ruth kom efter att ha varit och handlat efter hämtning på förskolan så upptäckte vi att lillskruttan hade spytt i bilen. Första tanken, eller snarare hoppet, var att hon hade blivit åksjuk men hon spydde igen, igen och igen så var vi så illa tvungna att inse att lillhjärtat tyvärr åkt på magsjukan. Så tvättmaskinen går varm här hemma nu och jag och Rickard sitter bara och väntar på att någon av oss ska bli dåliga vi också. Inte roligt för fem öre, men så är det. Håll tummarna för oss att det här snart är över!


Kommentarer
Lina säger:

Fy för magsjuka :( Hoppas Ruth mår bättre och att ni slipper undan!! Jag svarade på din kommentar på min blogg så du vet :) Kram

Svar: Ja magsjukan är verkligen det värsta! Fler Ruth gick det snabbt över men nu har både jag och Rickard åkt på det istället, mindre roligt. :/ Vad bra, då ska jag kika där! Kran
Louise

2017-01-19 | 19:53:34
Bloggadress: http://linahalldin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback