Födelsedagsracet är igång!

Godkväll på er! Tant Agda, 85 år, sitter här hemma i soffan och känner sig mer än redo för sängen! Jag menar, klockan är ju ändå över nio nu! Jag vet seriöst inte vad det är med mig, jag är så sjukt trött! Om jag fick som jag ville så skulle jag få isolera mig från omvärlden i en vecka och bara sova! Haha, snart 27 år gammal och jag vill sova redan vid 21.00, hur ska det här gå?



Idag efter jobbet åkte vi hem till mina kusiner för att fira Selma som fyller år idag. Hennes födelsedag inleder det årliga födelsedagsracet. Både i min och i Rickards familj/släkt fyller majoriteten under den första halvan av året. Även många av våra vänner gör det och jag som älskar kalas och att umgås tycker att det här är toppen! Nu avslutar vi dagen i soffan framför tv:n med Al Pitcher. Har ni inte sett hans program från i fredags så in och kolla på SvtPlay, så sjukt rolig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback