Back at Work

Så där ja, då var man tillbaka på jobbet och nu är föräldraledigheten slut på riktigt. Lite vemodigt känns det allt att jag inte ska vara hemma med Ruth något mer men på samma gång så ser jag ju själv hur roligt hon tycker att det är på förskolan! Som planen ser ut nu så kommer jag jobba 90% tills vidare. Med schemat som jag har så blir det bara två långa dagar för Ruth på förskolan, en halvlång och två korta. Det känns bra att hon inte behöver gå till 17.15 varje dag! 



Jag sitter i skrivande stund uppkrupen i soffan, mätt och belåten efter en god middag som intogs efter ett tungt Fight Fit-pass. Rickard är iväg och veckohandlar och när han kommer hem så får det bli en lång varmdusch innan jag kryper ner i sängen. Jag har känt mig så extremt frusen hela dagen. I och för sig är det ju mycket kallare ute nu menför min del beror det nog också till viss del på att jag känner mig så extremt trött.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback