Årets första dag

Hej på er! Hoppas att ni allihop fick ett riktigt bra avslut 2016 och en fin start idag på 2017! Middagen hemma hos oss tillsammans med våra vänner blev jättebra och mysig! Vi lyckades få barnen att somna någorlunda synkade och vi fick faktiskt flera timmar då vi bara satt i soffan och tog det lugnt, pratade och skrattade! Nils vaknade lagom till tolvslaget och var med oss då men resterande del av gänget sov sig lugnt igenom alla smällare och raketer utanför. 



Jag fick sovmorgon imorse och det var välbehövligt för min del. Jag har känt mig väldigt trött och sliten idag men jag hoppas att det ger med sig imorgon när jobbveckan kickas igång igen! Rickard är iväg och tränar längdskidor med sin bror och jag och Ruth har haft finbesök av Sandra och Rasmus nu under eftermiddagen! Så mysigt att träffa dem igen, det blir långt mellan gångerna nu och därför känns det extra bra när vi väl får till tid att sed! Resterande del av denna dag kommer nog fortsätta vara slapp, Ruth ska läggas i tid inför heldag på förskolan imorgon och för vår del blir det nog att ta det lugnt i soffan efter det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback