Skitdag

Hej på er! Jag är så glad för att det är en ny dag idag, hade en riktig skitdag igår. Ni vet, en sån där dag när allting bara går fel från det att man öppnar ögonen tills att man går och lägger sig igen. Det är frustrerande och tungt att gå omkring här hemma och vänta på att lilla Mini ska vilja dyka upp, verkar trivas lite för bra där inne än så länge.



Vi fick i alla fall till en produktiv eftermiddag/kväll när Rickard kom hem från jobbet igår, gräset klipptes och Rickard hann ta ett varv både med trimmern och med röjsågen där det behövdes. Skönt att få det gjort i alla fall! Vi har lite projekt att fortsätta med även i eftermiddag när han kommer hem, bland annat ska vi möblera om lite på övervåningen (kommer bli så bra tror jag). Nu ska jag dock ta och försöka sova ikapp lite här innan jag hämtar hem Ruth från förskolan. 




Kommentarer
NORRSKEN EMMA säger:

så söööt =)

kramizzzz

2017-08-16 | 10:41:19
Bloggadress: http://nouw.com/lillemmish
J säger:

Efter regn kommer solsken 💟☀️

2017-08-17 | 06:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback