Inget dåligt väder?

En av alla fina och roliga saker som Ruth fick i födelsedagspresent var ett Aquaplay (Mountain Lake), ett slussystem som man fyller med vatten och kan köra omkring med små båtar i osv. Den presenten har varit väldigt uppskattad av både små och stora här hemma! Hade jag inte haft en mage i vägen hade jag lätt kunnat sitta och leka med Ruth där i timmar, inga problem! 



Inga problem att leka med trots att det vräker ner ute!



Jag och Ruth ligger kvar och drar oss i sängen en stund innan det är dags att göra sig i ordning för den här dagen. Idag ska Ruth iväg till förskolan igen efter sommarens uppehåll och hon är taggad! Klappar händerna och hoppar omkring på stället när man pratar om förskolan! Jag har en del ärenden att fixa med själv under tiden, ska bland annat till barnmorskan för en kontroll och sedan ska jag greja här hemma. Lite vila borde jag också försöka prioritera, min rygg och mina fötter bråkar med mig rejält just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback