I bebisbubblan

Hej på er! Augusts första vecka sprang iväg och det är nog först nu vi sakta men säkert börjar landa i bebisbubblan. Igår var vi på första kontrollen på BVC och allting såg bra ut, han går upp i vikt som han ska och det gör att jag kan slappna av ordentligt. Ruths första månad i livet är väldigt ångestförknippad för mig då amningen krånglade och hon inte gick upp i vikt alls. Efter detta valde jag att inte amma August utan vi kör med ersättningar fullt ut och det har fungerat så bra för oss! Så när man får bekräftat för sig att han ökar på i vilt som han ska kan en annan också slappna av!



Stolt storasyster som gärna vill hålla i handen.



Vi har haft en del besök under dagarna och August och Ruth har blivit så bortskämda med diverse fina presenter, tack alla våra nära och kära för att ni kommer och vill träffa vår lilla skatt! Nu till helgen kommer bland annat Niklas och Anna hem för att hälsa på, ska bli roligt att ses igen och jag vet en liten tjej som är taggad på att morbror "Titti" ska komma och hälsa på!



Vi fick ett så fint blombud från mina arbetskamrater!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback