BF 13/8

Idag är det BF för Mini, men precis som sin storasyster så verkar lilla bebisen trivas bra där inne och jag har inga känningar överhuvudtaget än tyvärr. Läste att det bara är 5-10% som faktiskt får på BF och trots att man vet att chansen är liten så hoppas man ju innerst inne, och så sitter man här nu och längtar och känner sig lite besviken. Men men, det är ingenting jag själv kan styra över tyvärr.Min plan idag är att försöka hålla mig så sysselsatt som möjligt för att hålla tankarna på annat håll. Svampplockning tillsammans med Linnéa och Emma står bland annat på schemat. Wish us luck att vi hittar lite kantareller!



Bild från i fredags när Ruth och jag tillbringade förmiddagen i en lekpark.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback