Valborg

Godmorgon på er allihop! Så var Valborgsmässoafton här igen och till skillnad  från påskhelgen här för några veckor sedan så ser det ut som att vi slipper snö i alla fall! Jag har fått sovmorgon idag och ska strax gå ner till lilla familjen för att äta frukost innan jag ger mig ut på en långpromenad. Våra planer för dagen är inte så många mer än att greja ute i trädgården och så ska vi fira Rickards bror Marcus som fyller år idag! Jag har haft migränkänningar hela helgen men det har inte brutit ut utan bara varit  en molande värk i "bakgrunden" som inte vill släppa. Så på grund av det känns det skönt med en lugn Valborg för vår del. 



Vår lilla solstråle härom dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback