En fin helg.

Godmorgon på er! Det känns alltid lite konstigt och framförallt väldigt tomt och tyst att vakna upp av sig själv här hemma utan Ruth! Igår kväll var vi på fest hemma hos några kompisar så Ruth har sovit hos sin mormor i natt. Niklas och Anna har också varit hemma ifrån Stockholm i helgen och de sov hemma hos mamma inatt de med. Det känns bra att Ruth får umgås med dem så mycket som möjligt eftersom att de inte träffas så ofta.

Ruth med morbror Niklas!

I fredags överraskade Rickard mig med blommor och choklad. Dessutom hade han ordnat så att Ruths farmor kom hem till oss och var barnvakt på kvällen medan han bjöd ut mig på middag! Det blev en jättemysig kväll med min fina man!

Planerna för idag blir nog ganska lugna. Gräset i trädgården är aningens för högt så det är dags att få tummen ur och klippa det samt kratta ihop alla förbaskade äpplen. Imorgon börjar jag jobba så det blir en tidig kväll för min del!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback