Körkortskurs i Panoramaröntgen.

Nu sitter jag och Lena på tåget hem igen efter en två och en halvdagskurs i Panoramaröntgen. Det har varit några intensiva men väldigt givande och roliga dagar! Enligt mig hänger mycket på hur bra föreläsarna är och här hade vi riktig tur då alla tre var väldigt duktiga på att prata och förklara! Vissa ämnen som vi gick igenom kan under vissa omständigheter vara ganska tungrodda men de gjorde allting väldigt intressant!

Nu ska det dock bli väldigt skönt att komma hem! Jag längtar jättemycket efter mina två favoriter. Helgen är ganska oplanerad i övrigt vilket också känns bra! Jag hade laddat upp för att springa några pass men vi får se hur det blir med det då jag har börjat få ont i halsen tyvärr. Imorgon tänker jag bara leka och umgås med Ruth och på kvällen ska Rickard ut och äta med fotbollslaget så då blir det soffmys för hela slanten kan jag lova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback