Update

Godkväll på er! Här kommer ett sent inlägg från en som egentligen borde sova redan (tantvarning, men jag tar den). Ja, som vanligt springer tiden iväg och bloggen blir lidande men här kommer en liten snabb update om vad som hänt den senaste veckan!

Odontologisk riksstämma: Förra veckan var vi som sagt var i Stockholm med jobbet på den årliga riksstämman. Det är massor med föreläsningar och en stor mässa. Det blev tre väldigt trevliga och roliga dagar i huvudstaden tillsammans med mina fina arbetskamrater. Intressanta föreläsningar, utprovning av nya klinikkläder, beställning av en ny arbetsstol åt mig, bästa hänget med kollegorna, goda middagar och så klart lite shopping!

Jonas Gardell - 30 år tillsammans: I lördags kväll var vi iväg och såg Jonas Gardells show 30 år tillsammans på CCC i Karlstad. Det var en födelsedagspresent åt Rickards mamma som hon fick av alla barnen med respektive. Toppenbra show där man stundtals satt dubbelvikt och flämtade efter luft för att man skrattade så mycket och stundtals satt man med tårar i ögonen för att man blev så berörd av hans historier. Kan varmt rekommendera den här showen, Gardell levererar som vanligt!

Höstblåsor: Jag skrev ju tidigare om att Ruth hade råkat ut för höstblåsor. Tydligen var det något som jag inte hade haft när jag var liten så i söndags blev även jag dålig. Jag trodde först att jag hade åkt på influensan men när det börjar blossa upp med blåsor i svalget insåg jag vad det var! Det blev några mindre roliga dagar i början av veckan men som tur var fick jag någon lindrig variant så febern och utslagen gav ganska snabbt med sig, tack och lov för det!

Tjejkväll och tur till Göteborg: Ikväll har jag varit hemma hos Anna på en jättemysig tjejkväll tillsammans med Karin och AnnaSofia. Supergod mat och massor av prat och skratt! Bättre start på helgen kan man inte få! Vi sover faktiskt över i Karlstad i natt hos mamma och Stefan, hela lilla familjen, eftersom att mamma och Stefan ska vara barnvakt åt Ruth lördag till söndag. Vi ska nämligen ner till Göteborg tillsammans med Rickards jobb. De ska träna på längdskidor inför stafettvasan och efter det blir det relax och middag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback