Mellandagsmys

Godmorgon! I natt var det jag som hade natten med Ruth och jag blev rejält bortskämd då hon sov mellan 22.00-05.50. Det händer väldigt sällan här hemma kan jag berätta. Hon var dock inte så sugen på att somna om när hon väl vaknat så det var bara att tvinga sig upp ur sängen. Så det blev en tidig start på denna nyårsafton för mig och Ruth. n vi sitter i soffan under täcket och myser med Babblarna på två.



Vi har haft mysiga mellandagar där vi har träffat Malin som varit hemma på besök, firat jul med Rickards familj, tagit det lugnt här hemma, tränat, varit på tur till skogen tillsammans med vännerna för korvgrillning, sovit över hos mamma och Stefan i Karlstad samt varit på playdate hemma hos Nils igår. Så årets sista dagar har avslutats på bästa sätt. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback