Liten sjukling och hennes Ikea-kök

Hej på er! Idag har jag varit hemma med en liten sjukling. Ruth fick feber under natten och egentligen har vi väl bara gått och väntat på det i och med starten på förskolan. Trots att hon hostar och ligger runt 39,3 i feber så är hon ganska så pigg (om man jämför med hur en annan skulle vara om man hade så hög feber). Lite skillnad är det dock ändå, hon vill gärna mysa mer än vanligt och bara vara nära. Vår lillskrutta, håller tummarna för att hon blir bra tills på lördag.



Nu under eftermiddagen har jag passat på att greja på hennes rum. Jag har ställt i ordning i hennes lilla kök, byggt ihop den lilla gungstolen hon fick i 1-årspresent och möblerat om lite. Jag är nöjd med resultatet och Ruth har plockat och grejat med alla små kastruller m.m. Bra betyg skulle jag säga!


Kommentarer
Malin säger:

Åh jag vill också ha så fint rum! :)

2016-12-20 | 18:50:29
lillensandren säger:

åh lilla skrutt! Massa nya bacilusker. :( SÅ fint hon fått det på sitt rum!

2016-12-20 | 19:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback