Julledighet

Godkväll på er allihop! Veckorna susar förbi i vanlig takt och på lördag är det julafton! December i år har dock känts mycket lugnare än vanligt för min del och mycket beror nog på att jag var färdig med alla julklappar redan i slutet av november. Det har inte funnits någon sådan stress i år och det har varit riktigt skönt för alla inblandade parter här hemma (läs: Rickard).

Idag gjorde jag sista arbetsdagen på jobbet för det här året och nu har jag bara föräldraledighet varvat med semesterdagar kvar innan jag börjar jobba den 2/1 igen. Det känns riktigt bra kan jag lova! Imorgon är det storhandling inför jul som står på schemat och på kvällen kommer Linnéa och Emma hit för lite tjejmys! Jag tänkte att jag även ska försöka få upp ett inlägg med bilder på Ruths lilla kök från Ikea som jag äntligen har renoverat färdigt!

Vår lilla matvägrare som tyckte att det passade att äta smörgås och lite lojt lägga upp fötterna på bordet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback