Feberfri

Godmorgon! Nu hoppas vi på att Ruths förkylning är påväg att försvinna, hon har varit feberfri sen igår morse så vi håller tummarna här hemma nu. Istället är det jag som känner mig lite slö/seg/hängig i kroppen idag. Hoppas dock på att det bara beror på sömnbrist de senaste nätterna när Ruth har varit sjuk.



I skrivande stund grejar den lilla fröken för fullt med sina leksaker och snackar på som vanligt. Vi ska strax packa in oss i bilen för att åka iväg och hjälpa min mormor att handla. I övrigt blir det nog att ta det lugnt här hemma eftersom att jag känner mig lite risig. Ikväll ska jag dock förhoppningsvis iväg på bio tillsammans med några kompisar och seden nya Star Wars-filmen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback