Fredag och lite nytt i garderoben

Äntligen fredag och helg! Idag lyckades jag somna om och vaknade för drygt tio minuter sedan, så skönt med sovmorgon! Jag har inte heller några direkta planer eller måsten nu under dagen vilket känns skönt. Jag ska luncha med Rickard sen vid tolv och när  han slutar jobbet sen bär det av till Karlstad på direkten för att hämta vagnen! Ni kan ju gissa vem som har längtat efter detta, hehe? Vi ska på bio ikväll också tillsammans med min mamma, så vi sover över i Karlstad. Mysig start på helgen!

Jag hade en bra dag igår, lite lugnare än i onsdags. Jag städade här hemma och sen låg jag faktiskt bara och läste och slumrade om vartannat tills Rickard kom hem till jobbet. På kvällen hängde jag med honom och kollade på fotboll en sväng innan vädret blev för dåligt! Vi träffade i alla fall Jonas där som är hemma i stan för en liten visit innan han kommer tillbaka för semester om några veckor! Vi ska träffa honom och Christian på söndag förhoppningsvis, grilla lite och prata ikapp! Man träffar dem inte så ofta längre, Jonas bor och jobbar i London för tillfället och Christian reser runt över hela världen med sitt jobb, så man får passa på!

 
Några bilder på de nya kläderna jag köpte i början av veckan, allting från H&M.
Två amningslinnen och fyra amningstoppar.
En vanlig enkel klänning och två sköna, somriga byxor att glida omkring i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback