Joggingrunda och babygåva.

Nu för tiden älskar jag verkligen måndagarna då jag bara jobbar halv dag! När jag slutade vid 12.30 gick jag förbi Coop och kompletteringshandlade lite. Jag var även förbi Kronans Apotek och hämtade ut en barngåva. Jag är medlem i deras kundklubb och då får man en bag med lite smått och gott både till sig själv och bebisen.




När jag kom hem bytte jag om till träningskläderna och stack ut på en väldigt lugn joggingrunda. Jag joggade bara en kilometer men det kändes kan jag lova! Det kändes tungt i benen och fötterna men i övrigt kändes det bra i kroppen. Lite lunch hann jag få i mig innan jag och Linnéa gick ut på en promenad tillsammans i solen. Så idag har jag chockat kroppen både med jogging och promenerande, får se om jag kan röra på mig imorgon! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback