Glad, gladare, gladast.

Godkväll på er! Jag sitter uppkrupen i soffan under mitt täcke och lyssnar på Tove Styrkes nya låt Borderline. Grymt bra låt, rekommenderas varmt! 

Just nu är jag så himla glad! Ni vet, så där glad som när det känns att man skulle kunna hoppa flera meter upp i luften! Det händer mycket roligt i mitt liv just nu, dock kan jag inte berätta vad för er riktigt än, några saker som måste bli färdiga först! Men glad är jag! 


Det ska bli skönt med helg och den inleds på bästa sätt imorgon, det vankas för årets första julbord! Jag, Rickard, Linnéa, Björn, Emma, Steven, Johanna, Jesper och Benjamin ska äta italienskt julbord och jag är taggad som bara den! Och på lördag är det dags för inflyttningsfest hemma hos Linnéa. Det är maskeradfest med temat "Bokstaven L" som gäller. En fullspäckad helg för vår del men många roliga saker att göra! 

Kommentarer
J säger:

Kramar!!

2014-11-27 | 21:22:21
Lillesandren säger:

<3

2014-11-28 | 10:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback