Sunday.

Godmorgon! Äntligen har jag fått en mycket efterlängtad sovmorgon, vi ligger fortfarande och drar oss i sängen. Jag har ingen aning om vad det är för väder utanför men jag hör att det blåser väldigt mycket i alla fall. I skrivande stund känner jag mig väldigt sugen på en innedag uppkrupen i soffan med film och flertalet koppar med te och det kommer nog bli det till större delen av dagen i alla fall. Först står dock ett styrketräningspass med min Door Sling på schemat, sedan en PW direkt efter det följt av ett litet besök hos farmor och farfar. Men efter det har jag en träff med vår soffa!

Igår åt vi en mycket god midsommardagslunch hemma hos Marcus och Emelie tillsammans med barnen, Karro och Krister och Göran och Annika. Vi satt ute hela eftermiddagen och när solen lyste på blev det stundtals riktigt varmt! Senare på kvällen blev vi hembjudna till Jesper och Johanna på middag och spelkväll. De bjöd på en otroligt smarrig och god pulled beef-middag, kubb och sedan några timmars spelande av spelet Risk. Mycket skratt och även hetsiga diskussioner!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback