Dag 30/30!

Jag klarade FitnessFighten! Nu har det gått 30 dagar och jag är så stolt över mig själv och Rickard att vi genomförde det här! Jag hade en liten svacka där i mitten när jag inte ville annat än att ge upp men då peppade Rickard! 

Viktmässigt har det inte hänt överdrivet mycket för min del, jag har gått ner 2,5 kg. Först var jag väldigt besviken över detta för det är så inpräntat att det är på vågen som allt ska synas. Men tack vare mätning och före- och efterbilder så kan jag se att en hel del har hänt under de här trettio dagarna, jag har fått muskler istället! Min kondition har blivit mycket bättre och när jag sprang 4,5 km nu senast så slog jag nytt rekord och sprang på 22,21 minuter! Min energi och ork har också förbättrats och det viktigaste av allt för min del är att jag har blivit av med mitt sockerberoende! 
Jag kan varmt rekommendera FitnessFighten och jag har anmält mig till deras fortsättningsprogram så på måndag fortsätter det träningen! I skrivande stund befinner jag mig i Göteborg hos Sandra tillsammans med tjejerna (den här helgen har varit min morot heeeela månaden) så jag har inte tillgång till datorn med mina före- och efterbilder men jag funderar på att lägga upp dem när jag kommer hem. 
Mina resultat:
Vikt; -2,5 kg
Midja; -10 cm
Rumpa; -8 cm
Lår; -4 cm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback