Semesterlängtan och jobbskor.

Under utbildningen till tandhygienist så har jag bara haft ett par vanliga innetofflor när vi har haft patientverksamhet och sulorna på dem är väldigt hårda vilket jag känner när jag står upp och arbetar osv. Jag har hela tiden tänkt att jag ska ge mig själv ett par ordentliga jobbskor i examenspresent och vem tror ni hade flyt eftersom att en säljare från Jobi kom till kliniken idag för att visa upp sitt sortiment! Jag har spanat in mig på sandalerna på bilden nedan då de har en mjuk innersula som ger bra stötdämpning, sandalerna har dessutom blivit rekommenderade av ortopeder! Säljaren hade tyvärr inte med sig den sorten idag men han skulle skicka ett par i min storlek till kliniken nästa vecka så att jag kan prova dem innan jag bestämmer mig! Bra service måste jag säga! Jag håller tummarna för att de passar!
 
I övrigt så har det varit en riktigt bra dag på jobbet idag också, jag lär mig mer och mer i journalsystemet vilket känns bra eftersom att det är det som tar tid för mig. Men jag kan med handen på hjärtat erkänna att trots att det är jätteroligt att få börja jobba så är jag så otroligt trött mentalt, så det ska bli hur skönt som helst med fyra veckors semester! Längtar massor till lunch nästa fredag semestern börjar!
 

Kommentarer
Lina säger:

Om inte Jobi passar så är Birkenstock dösköna! Och bra för fötterna. De blev jag rekommenderad när jag hade sådana enorma problem med fossingarna förra året :-)

2013-06-26 | 21:45:50
Bloggadress: http://linahalldin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback