A Cup of Tea.

Efter mitt förra inlägg så har jag fått sova ut ordentligt och nu känner jag mig utvilad igen. På fredagar har jag ju halvdagar (i en vecka till, sedan börjar jag med mitt nya schema) och i fredags fick jag assisstera mina handledare under ett s.k. RUS-pass på barn. Det är tänkt att jag också ska börja ha sådana pass inom en snar framtid och det ser jag verkligen fram emot för det är så roligt med barnpatienter! Så i fredags fick jag se hur det går till och tiden bara flög förbi och det var jätteroligt att få vara med!
 
När jag kom hem stack jag först ut på en kombinerad PW/löprunda och efter det storstädade jag här hemma innan jag åkte in till Karlskoga för att gå på bio tillsammans med Karro. Vi såg The Mortal Instruments: City of Bones och den var verkligen hur bra som helst! Det är den första filmen baserad på Cassandra Clares bokserie, jag har läst den första boken och håller nu på med den andra (det finns fem i den serien). Filmerna brukar ju oftast inte vara lika bra som böckerna men i den här filmen hade de verkligen lyckats med skådespelarna och som jag skrev så var den ruskigt bra, den kan jag varmt rekommendera!
 
 
 
Igår kväll firade vi Linnéa som fyller år imorgon, vi var hemma hos oss där Linnéa bjöd på fika och senare på kvällen slutade det med att vi gick ut på Harrys. Det blev en riktigt trevlig kväll och om en liten stund ska jag faktiskt hem till Linnéa för ett till litet kalas. Alla kunde inte vara med igår så idag bjuds det på fika igen och idag får hon sin present från oss. 
 
I fredags när jag kom till jobbet låg det ett litet paket i mitt skåp från min handledare. Där i låg den här supergulliga tesilen, tack snälla Carin, det hade du verkligen inte behövt men den uppskattas verkligen för en te-älskare som jag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback