The Sun is Shining.

Godmorgon! Känns som om det var evigheter sen man fick vakna upp till strålande solsken! Jag håller på och packar ihop mina skolsaker och ska alldeles strax sticka iväg till Jossan där vi ska plugga i några timmar. Tänkte försöka komma igång med tema C. Jag satt med tema A i den andra kursen igår och det känns skönt att ha det ur världen nu!
 
Imorgon kväll kommer Anna och Linnéa hit för en tjejkväll och det ska bli supermysigt! Jag tänkte försöka städa här hemma idag så att man slipper tänka på det imorgon. En powerwalk står också på schemat i eftermiddag, resten av veckan är det löpträning som gäller för min del. Det är dags att försöka bli av med sommarens extra-kilon nu! Men nu måste jag kila, dags för lite plugg!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback