Mentalt slutkörd.

Yes, som rubriken lyder, så känner jag mig just nu! Den här veckan, eller snarare den här perioden som jag befinner mig i just nu med studier och allting, det är nog det värsta jag varit med om hittills! Det är så mycket som ska göras nu och under veckan har jag suttit med den enligt mig svåraste hemtentan under den här utbildningen! Jag har suttit från runt sju på morgonen till elva på kvällen och när man inte pluggar eler har praktik, ja då drömmer man om allt som har med skolan att göra istället! Jag har nog inte grinat så mycket som jag har gjort under den här veckan sen jag var liten! Igår kväll, klockan tio i elva på kvällen, då blev jag Ä N T L I G E N färdig med den där himla tentan. Tyvärr är jag inte alls nöjd med den men ja, vi får väl se hur det går.
 
Jag satt hemma hos mamma och Stefan och pluggade igår, sov över där inatt eftersom att jag har haft praktik idag. Idag kändes det faktiskt lite tungt på praktiken, just eftersom att jag känner mig så otroligt trött och slutkörd. Men det är bara att ta nya tag på onsdag igen! Nu är jag hemma hos mamma och Stefan igen,Rickard skulle bort på fest här i Karlstad ikväll och skulle sova över där så då stannar jag också kvar här, hade ingen lust att vara själv hemma ikväll. Mamma håller på och fixar kvällens middag; köttfärslimpa med potatisgratäng och sallad (inga fel kan jag lova!), och jag har laddat upp med det senaste avsnittet av Criminal Minds. En lugn myskväll är precis vad jag behöver nu, tätt följt av en lååång sovmorgon imorgon!
 
Veckans kaotiska tentahörna och min tenta-outfit Deluxe!
 

Kommentarer
Lina säger:

Den där tentan har jag förträngt. Vad innehöll den för frågor? Ska du skriva C-uppsatsen?

Det går upp och ner men snart är du i mål!! Kram

2012-10-20 | 20:38:23
Bloggadress: http://linahalldin.blogg.se
Lina säger:

Just det, den jävla tentan haha. Det där med WHO kommer jag ihåg tog hundra år att hitta ett svar på.. sen stod det typ på en sida i ett häfte om jag inte minns helt fel!? Saknar inte tentorna och framförallt inte den kursansvariga hehe ;-)

2012-10-23 | 20:32:27
Bloggadress: http://linahalldin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback