Var tog solen vägen?

Den här dagen som började så bra med en lång sovmorgon och strålande solsken. Jag har jobbat mellan 11.00-14.00 och kom precis innanför dörren efter löprundan hem från jobbet och jag har sprungit i spöregn, det som var så fint väder förut! Typiskt.  Men jag hänger inte läpp för det, nu ska jag äta lite sallad här, plocka lite här hemma och ev. städa bilen innan jag åker iväg till Karlstad vid halv fem. Tidigt imorgonbitti åker nämligen jag och mamma ner till Ullared för en dags shopping och detta har varit min morot de senaste veckorna kan jag lova! Det ska så klart inhandlas massor av fint till huset och jag längtar som bara den!


Så här såg det ut för drygt ett år sedan när jag, Annika och Karro tog oss en sväng till Ullared. Får se hur det ser ut imorgon när jag och mamma har varit där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback