Äntligen!


Wihoo! Nu är äntligen alla tentor avklarade och nu kan man SLAPPNA AV fram tills dess att betygen kommer! Får se hur det går mes anestesitentan, jag svarade på alla frågor i alla fall och nu är det bara att vänta i tre veckor.

Att den här hemska perioden nu ÄNTLIGEN är över firade jag med 45 minuters massage av rygg, nacke och axlar. Mamma hade ett presentkort på Gröna Lyktans Spa som hon inte skulle hinna utnyttja innan det gick ut så då fick jag det och jag fick en tid idag efter att jag hade skrivit tentan. Om det var välbehövligt? Oh ja! Jag var hur stel som helst och det var grymt skönt kan jag lova! Höll på att somna flera gånger! Efteråt gick jag ut på en ordentlig powerwalk i solen och vad varmt och skönt det är ute nu! Resten av dagen kommer spenderas i sängläge kan jag lova, jag tänker ligga och slappa hela kvällen. Imorgon tänker fixa med alla papper inför de nya kurserna och sortera in i pärmar från de kurser vi har läst nu. Sedan får det nog bli fix här hemma! Tvätta, sätta upp gardinstänger, packa upp alla kartonger som står uppe på kontoret och rensa m.m. En löprunda ska jag hinna med också för nu börjar ju nya livet!


Det känns så här bra att tentorna nu är över! Bild från Emmas och Stevens inflyttningsfest
i somras med temat fula kläder! *Flinar*


Kommentarer
Lina säger:

Tentan gick säkert bra om man var påläst och kännar jag dig rätt var du vet ;) Jag lyckades ju få VG fast jag gjorde tabben att skriva på tok för många sidor haha! Skönt att inte ha några sibegränsningar..



Nej, vi måste först få examensbeviset hemskickat och det får vi inte äldrekursen är godkänd och betyget rapporterats in i ladok. Då handlägger de ärendet så det kan ta ett par veckor att få examensbeviset från det att äldrekursen blivit godkänd.



Kram!!

2012-03-27 | 21:35:36
Bloggadress: http://linahalldin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback