Äntligen helg!

Tjenixen! Jag fick lite påbackning idag från några klasskamrater som tyckte att jag var dålig på att uppdatera bloggen och tyvärr kan jag ju inte annat än att hålla med, men det blir tyvärr så de dagar vi är i skolan men jag ska försöka bättra mig!

Nu är det äntligen fredag och äntligen helg! Trots att helgen främst kommer bestå av plugg och jobb så ska det ändå bli riktigt skönt att bara få slappa lite också! Vi fick sluta lite tidigare i eftermiddags och så fort jag kom hem drog jag fram dammsugaren och storstädade här hemma. Efter det blev det en powerwalk och nu känner jag att jag verkligen kan ta helgen. Godispåsen ligger här bredvid mig och väntar tillsammans med några avsnitt av Lie to Me, jättebra serie som kan jag tipsa om!


Kommentarer
Lina säger:

Vi tror att lärarna kommer ha någon form av avslutning för oss när vi kommer dit i slutet av mars eftersom sista obligatoriska kursen avslutas då. I juni är det bara ledarskapskursen som har seminuarium och den är ju inte säkert alla läser, bla jag. Får se hur jag gör men det lutar åt att jag inte kommer. Är den bra kanske jag tar den med er årskull ist i kombination med jobb :)

Kraam!

2012-01-27 | 20:33:14
Bloggadress: http://linahalldin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback