Sommarjobb.

Jag kom precis hem från min tandläkare och just nu svävar jag på små moln! Jag frågade nämligen henne om det fanns någon möjlighet att få sommarjobb hos dem nu till sommaren som kommer och hon svarade att det fanns det goda möjligheter till! Hon sa att det är lite svårt att planera upp något redan nu men att jag gärna fick komma förbi med mitt CV imorgon och så kommer de höra av sig till mig i början av nästa år! Om jag är glad? Att jag är! Sen så är jag ju medveten om att det kanske inte blir något men det känns bra att försöka få in en fot på arbetsmarknaden redan nu! Dagen kunde inte ha börjat bättre!

Nu ska jag fortsätta förbereda mig inför
seminariet och sedan blir det städning här hemma samt fortsatt målning av garderobsdörrarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback