Just Another Monday.

Suck, denna måndag började allt annat än bra och förmiddagen kändes allmänt hopplös! Men efter många om och men  och några tårar så var det bara att ta sig i kragen. Jag gick en sväng till Coop för att handla lite inför myskvällen ikväll med min fina Rickard och efter det så tog jag med mig alla mina skolsaker ut på balkongen och satt ute i solen och pluggade samtidigt som jag njöt av solen! Balkongen låg helt i lä så det blev riktigt varmt och jag kom inte in förrän runt fyra-tiden.

Imorgon är det fortsatt plugg som gäller och jag ska även försöka komma ut på en löprunda. Träningen har inte varit prio ett de senaste veckorna och det börjar kännas nu. Jag mår mycket bättre när jag springer så nu ska jag försöka få tummer ur här och komma igång igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback